Friday, November 21, 2008

tImE tO eNjOY....

Sebenarnya exam lama da habis....hehe...harap2 semua ok la...saya sdh buat yang terbaik...harap lecturer ja baik ati maw mark paper saya...hehe...habis ja exam mmg seronok betul...saya n kawan2 bt banyak perkara yang lama sdh kami rancang sblm exam lg...hehe...



Semalam...

Semalam kami jalan2 d subang...kami karoke sampai x ble nyanyi...memang best la...sudahla murah..dia punya tempat pun best juga....(kalau kamu maw pg...tempat tu di summit...tingkat 3..lupa nama tempat tu...hehe)masa tue jadi artis la jap...lebih kurang 10 lagu la...lepas gian ba...lama da x nyanyi...tapi suara tetap maintain...masih ada peminat lagi...terutama peminat setia saya iaitu Ayub, Irma dan Roger...haha..



Hari nie....

Tdak puas jalan2 semalam hari nie kami jalan lagi....minggu ni jalan...jalan...dan jalan ja keja kami...boring ba duduk d umah...teda jua buat apa2...tadi jalan pg Time Square...hehe...kami naik lori p sana...lori jual surat kabar lama....hehe...masa kami jalan2 tue d sana tetiba...kami nampak ada karoke d sana...apa lagi terus kami buat bulatan tuk bincang...dalam perbincangan tue kami smua stuju maw masuk sana...haha...(sudah teda suara tapi maw jua nyanyi..hehe)apa lagi...terus nyanyi lagi la kami...kalah artis buat konsert...ntah berapa lagu tu sy nyanyi...lebih 30 mungkin tue(sebenarnya lebih tapi malu saya maw bagi taw...hihi)....lbh kurg 4 jam kami terperap dalam bilik tue...hehe...kami nda maw kuar dari bilik tue tapi kami kena halau...hehe..nda ba....hehe..memain ja....tapi hari ni best jua la...hehe...



Esok....

Esok saya konvo....konvo Diploma...tapi sedih saya...saya sorang2 ja...parents saya tdk dapat datang...tdk taw maw raikan ngan sapa....tapi nda pa la...wlpn dorang nda datang tapi saya taw drg ttp gembira ngan saya...hehe...(bukan saya yang cakap g2..parents saya yang cakap..)jd esk saya ngan kawan2 ja la ni....apa2 pn congrats to all my frens yang konvo esk...TAHNIAH...terutama ucpn congrats tue tuk saya....hehe....

CONGRATS......

No comments: