Thursday, October 23, 2008

....masalah tetap masalah..rindu tetap rindu...tapi exam tetap exam..

Hai semua...lama saya tdk post apa2...busy skit with my study...pa2 pn skang ni saya tgh berusaha tuk menghadapi final exam saya yang akan bermula pada 1hb nov ni...harap2 semua berjalan dengan lancar...sem ni saya mmg rasa payah skit..tdk macam sem2 yang sudah...mungkin sebab 1st sem ambil degree...cara belajar mmg berbeza...lagipun mungkin sebab jauh dari kuarga, kawan2 baik, dan orang2 yang disayangi...slalu ja ingat orang2 kat sabah...
skang ni mmg banyak dugaan yang perlu saya tempuhi...banyak masalah yang saya hadapi di sini...tapi semua tu saya cuba ketepikan dulu...tdk maw fikir buat masa ni...saya maw lupakan masalah ni smua buat sementara waktu...tapi kalau saya dapat lupakan buat selamanya pn ok juga...huhu...tapi saya tahu setiap manusia mesti ada masalah dorang sendiri...mcm tu juga ngan saya...di sini cuma kawan2 saja yang dapat menolong saya tuk semua tu...thanks for that....kalau dorang teda tidak taw la apa maw jadi....tapi orang cakap hidup tempat orang mesti pandai sesuaikan diri..hehe...mst pandai cari kawan...
Dalam masa yang sama saya rindu btl maw balik sabah...ntah knp saya tdk ble hidup lama2 di tempat orang..huhu..tapi smua ni saya anggap sebagai cabaran saya tuk menjadi sorang yang berjaya...menjadi sorang yang dihormati...im still remember my dad advise..."if u want other people respect u..u must respect them 1st and u must be educated person"...d mana pun saya pegi nasihat ni la yang saya selalu ingat...
masalah tetap masalah...rindu tetap rindu...tapi exam tetap exam...huhu...dalam sebulan ni...my life is all about exam...exam..exam..and..exam..hehehe...good luck 4 me...hehe...
that's all for today...if i have free time after this or if i feel stress during make revision i will write something again...
smile always...
happy always...
hidup pasti gembira.......:)

No comments: